tiistai 27. syyskuuta 2011

Hauskimmat vitsit: Kysy Torstilta ja Kirstiltä

Arvoisat Torsti ja Kirsti, tarvitsen apuanne ongelmassa ja käännyn puoleenne koska tiedän kokemuksenne ja arvostan paljon antamianne neuvoja.

Jo pidempään olen epäillyt, että vaimoni pettää minua. Näen siitä monia merkkejä: Hän saa outoja puheiluita, joihin hän ei vastaa jos olen paikalla. Hän menee usein tyttöjen kanssa ulos ja kun kysyn "keiden tyttöjen" saan vain epämääräisiä vastauksia, etten kuitenkaan tuntisi heitä. Olen yrittänyt seurata tuleeko hän yksin kotiin taksilla mutta hän tulee aina kotiin myöhäisiltä reissuiltaan kävellen kulman takaa.Yhtenä iltana kun vain vilkaisin hänen kännykästään kellonaikaa hän sai hysteerisen kohtauksen, etten saa vakoilla hänen puhelintaan. Minusta nämä kaikki ovat varsin vahvoja merkkejä, että vaimoni pettää minua.

Eilen kun vaimoni lähti taas tyttöjen kanssa viettämään iltaa päätin vakoilla häntä tarkemmin. Menin autoni taakse pihalle nähdäkseni paremmin tuleeko hän todella kävellen kotiin vai tuleeko hän jonkun toisen miehen autolla kulman taakse ja tulee sieltä kävellen kotiimme. Odottaessani vaimoani kotiin huomasin, että perheemme auton lokasuoja on alkanut ruostua. Tutkin asiaa ja ruoste näytti minusta aika vakavalta ja siksi haluaisinkin nyt kuulla neuvoanne asiasta. Kannattaako minun mielestänne yrittää korjata ruostevaurio itse vai viedä auto merkkikorjaamolle korjattavaksi? Jos osaatte vielä suositella jotakin edullista ruostevauriokorjaamoa, olisin asiasta erittäin iloinen, ja se pelastaisi päiväni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti