perjantai 16. syyskuuta 2016

Millainen on hyvä tyttöystävä? -vitsi

Kun olin teini-ikäinen, halusin, että minulla olisi isotissinen tyttöystävä.

Kun tulin täysi-ikäiseksi, olin onnistunut hankkimaan isotissisen tyttöystävän mutta se ei tuntunutkaan riittävän. Halusin, että tyttöystävä olisi myös kiihkeämpi ja intohimoisempi. Pelkät isot tissit eivät riittäneet 18-vuotiaan nuoren miehen kiimaan.

Opiskeluaikoina löysinkin kiihkeämmän tyttöystävän. Kaikki oli kuitenkin suurta draamaa niin hyvässä kuin pahassa ja kyllästyin varsin pian siihen vuoristorataan. Halusin tyttöystävän, joka olisi tasapainoisempi.

Valmistuessani työelämään löysinkin tasapainoisemman tyttöystävän mutta pian kaikki kävi tylsäksi. En halunnut vielä tasoittua keski-ikäiseen tylsyyteen vaan halusin jännittävän tyttöystävän.

Menestyvänä miehenä löysinkin itselleni helposti jännittävän tyttöystävän. Varsin pian paljastui, että hän ei pystynyt sitoutumaan mihinkään, miettimään tulevaisuutta ja mikä pahinta hän petti minua. Halusin tyttöystävän, jolla olisi elämässä tavoitteita, eikä hän vain ajelehtisi.

Pian löysinkin tyttöystävän, jolla oli tavoitteita ja joka oli älykäs sekä eteenpäinpyrkivä. Olin 35-vuotias, kun vein hänet vihille. Pian kuitenkin erosimme ja hän vei omaisuuteni.

Nyt, kun olen vanhempi, viisaampi ja kokeneempi, olen palannut perusasioiden pariin. Olen 50-vuotias ja etsin tyttöystävää, jolla on isot tissit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti